Просто я погледни, вероятно има капка антифриз на лостчето,като начало обезвъздуши ,ако има въздух ще се оправи,ако тече ще е за кратко.Много вероятно е да е проблем в хидравликата.Когато гумените части се износят излиза течност и влиза въздух,той носи проблемите.По принцип системата е винаги под налягане за да не влиза въздух ,но все пак...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем педал съединител!!!
Collapse
X
-
Не е задължително да има капка (предполагам имаш в предвид спирачна течност), като се износи гумичката на буталото част от спирачната течност минава покрай него и педалът потъва, и ако задната гумичка е здрава няма да избие на лостчетоAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Пак казвам течове няма от никъде нивото е точно посредата между мин. и макс.
По принцип от преди около 2 мец. ми потъна лекичко и после не и така от ден на ден все по често ставаше така до днес когато на всяка смяна потъва...това е! Кажете за обезвъздушаването от къде да го направим?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Долу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеДолу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Ами ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиватAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеАми ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиват156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Ще ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединителALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЩе ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединител
Доколкото знам помпата на педала не подлежи на рециклиране за разлика от работния цилиндър на кутията...Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Аз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:34.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеКолега спирачната течност е хигроскопична и това води до корозия на цилиндъра, да наистина гумичката се износва но корозията много бързо изяжда и новата гумичка - така че добре си направил че си сменил помпатаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment